2021年11月25日星期四

我buy恩威並施



【育兒心得】父母教養模式與子女自信 恩威並施型對孩子成長有積極影響

https://topick.hket.com/article/3103829


終於有一份調查係講「民主自由」的管教方式係唔掂。這份資優學苑的調查,係同時向學員及家長發出的,即係各自做一份。

所謂民主自由,咪即係要求低囉,中國大陸叫做「放養」,即係自生自滅囉!

都唔知何解呢套「民主自由」在香港會大行其道,我真係唔 buy, 但我亦唔 buy過份管束,我係 buy恩威並施的。意思是,我既對我的孩子有要求,但我亦給予足夠的支援。

所謂足夠支援,即係陪伴及協助他解難,舉個例,我想他拿好成績,在他有困難時我會幫他,我幫不到時再請人幫。大家要一起商量如何解決所面對的問題。家長不能有要求而不付出的。

你可能會說,人家外國人民主自由的教養方式,咪培養了幾多諾貝爾獎得主!

如果你信這些說法,你便是 too young too naive 了!先不要說諾貝爾獎的小圈子文化,我就大方D,當它很有公信力。外國人,一係叻到攞諾貝爾獎,一係豬到加減數都計唔掂,去買東西1.5+1.5都要用計算機。我99說,她去澳洲旅遊,買兩件貨物,每件個半,她付三元,對方不收,要按完計算機才肯收,真係救命!我們中國人,有邊個大媽唔識計呢D婆仔數!

外國人何解要叫人唔好催谷小孩讀書?因為人地其實唔想咁公平,你一催谷,一批批黑人讀書脫貧,咁白人去邊度企。

大學唔係淨睇成績,要睇音樂體育,係因為D窮人實學唔起琴呀,劍擊之類的,咁咪唔使收D窮人羅!

香港人,咪信D洋人,佢地自由民主那套其實是搵低下階層笨的。

So, 我們還是用中國人傳統那種恩威並施教育方式吧!




沒有留言: