2021年11月15日星期一

氣炸五花肉

 


有一天在凍肉鋪見到雪得好靚的急凍五花肉,多瘦少肥,於是便買了,以上兩條$40。


回家後,我才思考怎樣處理,結果想到了一個最簡單的方法:氣炸!


用黑椒丶雞粉和鹽醃一夜,放入氣炸。

脆咯咯又好味!

超級簡單!幾乎唔使做。

係皮比較硬一點,其他很完美。

皮可以剪出來不吃,下餐錄公仔麵,炸皮吸收了麵的湯汁,又軟返哂,幾好食喎!

我煮食追求極簡,而99就化簡為繁,這個是她煲的羅宋湯,比平常的加了半隻橙,紅菜頭,一條辣椒仔。


都幾好味嘅!不過我覺得麻煩,比著我,都係加茄汁/茄膏算了!😌😌😌

對我99來說,煮食是樂趣,對我來說是一項任務,我又未至於不喜歡煮食,但用最簡單的方法去煮出美味食物,不就好了嗎?

沒有留言: