2021年11月22日星期一

理財觀念

 


最近老高與小茉竟然講解那本很舊的書《窮爸爸丶富爸爸》:


這本書我大學畢業後看的,對我很有啟發,我認為每個十幾廿歲的孩子,都必須要看這本書,就當是教科書那樣看就對了,它補充了學校沒有教的,但對生活非常重要的理財觀念。

其實簡單一點說,把錢放在「資産 assets 」, 不要買入 liability. 不是說買樓就一定是 asset, 買車就一定是 liability 的。例如:如果那部車為你帶來收入便是 asset。詳細區分方法,請自行看以上視頻。

如果你已經看過該書,但仍然一身債/一貧如洗,我會建議你再看一次老高講解,因為你可能未真正明白。看完後,你將會成為有錢人!

6 則留言:

惡魔媽 說...

好奇媽媽:
因為睇你嘅blog所以接觸到16型人格,對呢樣嘢有啲興趣,想問下你對infp 小朋友有無啲建議?
小女5歲,似乎係infp 內向型,唔知喺教育方面會唔會有咩特別要留意同點幫到佢呢?

晉彥媽手記 說...

Infp基本上就很容易湊,不搞事又聽話又讀得書,做媽媽的挺省心的。她們的強項是文學,沒有任何 infp不喜歡文學的,對藝術也很有天份,數學成績也不會差,因為有N。

這個型號的缺點是不夠堅毅,遇到不喜歡的東西很容易放棄,需要不停鼓勵才能前行,但無論如何,最終她會選擇自己喜歡的路來走。例子有周深,父母送他去烏克蘭學醫,他毅然轉學自己最愛的音樂,不惜與父母鬧反。

In short, 她會不顧一切追求自己的理想,你只好配合和協助她。

晉彥媽手記 說...

Last but not least, 所有fP型都不懂理財又不太有時間觀念,這兩方面必須加強!

惡魔媽 說...

真係好多謝你的回覆!我老公話你仲準過睇相佬 XDDD 不過佢好臭脾氣,少少嘢做唔到就會發好大脾氣, 同埋佢又真係認字幾強,真係講得好啱.
請問有無D書深入D講點教育呢個性格的小朋友? 等我無咁嘔血...

晉彥媽手記 說...

這種叫科學算命。
推介書:
https://curiousboy2016.blogspot.com/2018/01/30.html?m=1

惡魔媽 說...

多謝晒你嘅解答!