2021年11月9日星期二

入唔到心儀直資小學唔使驚

 



今朝睇 Facebook 看到這段,老師在 whatsapp group問學生有冇 second interview, 令某些家長很玻璃心。

香港有一股爭入名幼稚園及名小學的風氣,我當年初為人母,咩都唔識,也受人影響,一窩風去考熱門直資小學。(幼稚園階段我仍未受影響,因為當時的我更 Green, 聽都未聽過名牌幼稚園的名字,真的,係到了差不多要考小學,我才知道原來人家在幼稚園階段已經撕殺了一大輪😅😅😅,我仔一直讀樓下果間幼稚園咋!)

後來考了七間直資小學,我兒不才,全部fail, 我當時很傷心,尤其收到英華那封 rejected letter, 真係喊了😭出來,現在回想起來,覺得自己好傻囉!😂😂😂點解當年會咁蠢架!受人煽動。

走到現在,我已經是一個 senior家長,回望過去,就好清楚一件事:小學階段真係唔重要架!讀邊間都一樣!

例如你讀到直資,好處係功課少D,老師和氣D(因為佢地唔會收跩的學生,自然和氣D🤣🤣🤣),多些課外活動,多些講英文的機會,但同時也有壞處,就是不及傳統官津的孩子咁堅,官津孩子學會了守規矩,尊師重道,寫字計數在大量操練下,基礎堅實。

如果你仔女係聰明型,讀邊間都冇分別,好似我仔咁,學校多功課他捱得到過去,假如他入了直資,學校少功課,他就有更多自學時間,所以,他讀什麼小學,結果也差不多,各有好處。

如果你仔女係中等生,當然是讀官津好啦,被迫將勤補拙。

如果你仔女係蠢蠢地,咁直資跟本不會收,因為人地有得選。

所以,考不考到直資小學,對聰明的孩子沒影響,對蠢的也沒影響(考不到不用做任何決擇,自然沒影響),影響到的只是中等生。如果你的孩子是中等生,入唔到比入得到更好。

既然這樣,入不到直資學校,有什麼好傷心呢?

你可能會說,入唔到係咪即係代表我仔蠢呀?😢

咁你覺得我仔點?蠢嗎?當年真係冇任何一間直資收佢喎!

直資小學主要不是選最聰明的學生,他們是選最合作的學生和相對有米的家庭,是一個綜合決擇,你唔好賴哂落個小朋友度,可能係你自己冇宗教信仰,又可能係你份職業唔夠人地高尚,唔係全部關小朋友事的。

So, take it easy!😉😉😉

6 則留言:

GG 說...

我現正處身在這戰爭中 心情起起落落v____v

晉彥媽手記 說...

入不到才是幸福的。

我老公說:「呢D野係要自己經歷一次才明白的。你講人地唔服的。」我贊同他。

Athena Tsoi 說...

當年我都係跟風報直資,那時我報直資的心態是貪用英文教學,銜接升中易適應,那時,同我一起考直資的戰友,她們的小朋友考到,我仔也是考不到,那時都會有些唔開心架。努力嘗過都不行就不強求了,兒子同政府學校有緣吧,現在也讀得不錯。

晉彥媽手記 說...

最近都有幾個讀緊直資小學的私訊我,因為發現那間一條龍中學沒有想像中好,想知道跳出去的機會如何,其實咁仲更加煩。當你以為有一條龍係有了保障時,其實同時亦減少了考到更好中學的機會。

Athena Tsoi 說...

所以要睇係邊間直資,若間直資好掂既如英華呀男拔呀聖保羅男女,讀得掂當然好有保障,好多時似係讀唔掂,壓力大,成績未如理想,那就要襯未去到泥足深陷時走人。

晉彥媽手記 說...

所以我寫這篇,就是告訴大家,是金子的在那裡都一樣發光,不是金子的,何必硬要擠入金庫呢?!也一樣會被迫返出來。😝