2021年10月8日星期五

Wrong time of love

 


昨日大風大雨,但我扭計要去飲茶,於是老公和99便一起去飲茶了。

在路上,我們兩公婆前面是一對身穿校服的小情人,老公突然說:「呢D感情冇結果嘅,第時條女會搵個有樓的來嫁!」

我知道,因為自己有兒子,我老公是從男方的角度出發,少年時期拍拖浪費時間不讀書,將來你做地盤/廚房之類的,人家才不跟你,去找一個能提供安穩生活給她的人。

生女兒有這樣好,假如因為拍拖而讀不成書,將來換過隻馬再跑囉!(但前題是沒有懷孕)我認識一個校花,又真係幾淫亂🤫🤫🤫,最後都會找到個有D米的傻仔結婚喎!🤭🤭🤭

男孩子和女孩子不同之處,就是不能沒有一份正正經經的工作。那一份工作重要到爆哂燈,如果沒有工作就沒有地方住,沒有社交生活,沒有自信心。但身邊又真係觀察到很多年輕人沒有一份見得人的工作,要痴住父母住。

你可能會說,讀唔到書咪做生意囉,條條大路通羅馬。唉!你估個個都係馬雲咩!其實馬雲都不算讀不到書,佢那一口英語非常流利👍👍👍,曾經教過英文添。

我以前讀 business studies, 堂上老師俾過香港的創業數據我們睇,原來在香港,100個創業的人得2個成功,而那兩個成功的是什麼人呢?是男人,而且兩人都不是第一次創業。🤣🤣🤣我聽完,覺得自己都是好好讀書搵份工算了!😅😅😅


To conclude, 男仔讀書時期咪拍拖,讀好書搵到份好工,你驚冇女人咩!而女仔,生得靚可以唔讀書嘅!但係,人地徐子淇都生得靚,媽媽咪一樣培養佢八級鋼琴,大學first Hon畢業,唔係點會嫁到大富豪呀!我意思是,你想嫁咩人先,要嫁得好,自己都要有好條件架!雖然間中也有傻仔亂咁娶老婆,但始終傻仔數量不多。就算個仔傻,佢阿媽都唔傻,條件差,未來99會黑臉的。講真,自己有學歷有工作能力,邊個敢蝦你,所以女仔也要讀好書。

所以,讀書(包括大學)時拍拖是 wrong timing. 你話我保守我都係咁話架啦!


沒有留言: