2021年10月25日星期一

浸大information day

 


上星期六是浸大和城大的 information day, 因為一早報了浸大 information day, 所以知道城大同一天有 information day後就沒有報,因為時間是重叠的。但後來,我發現是應該報埋的,因為原來浸大根本沒有什麼科目適合我兒子讀!

浸大的重點和最出名是傳理系,其餘特色有中醫系,又有視藝相關的..... Anyway, 我一看就明白,浸大適合文科及藝術人!其實我覺得幾適合我朋友的 enfp仔,因為課程比較活潑,又拍片又成,但是,唔適合我家 nerd仔,我仔係好悶的,書呆子,絕對係少少藝術感都冇😅😅😅。

當然,也有理科的,但他們的理學院應該不是重點項目,bachelor of science 竟然可以不介意你中學不是讀理科的!天呀!咁都得?!😥😥😥

🙄唔通D理科生俾科大收哂?我記得有一次睇一個訪問,有顧主話,之所以喜歡科大的畢業生,是因為他們就算是商科,收的學生也是理科的。

我估三大加理大都是比較多理科生的,而其他則收文科生多。🤔🤔🤔是這樣嗎?

睇完之後,爸爸說一定要入科大喎!(科大是我們的首選,但如果入不到,中大和港大也一定入不到的,因為中大港大是老牌,收生標準應該更高,下次睇下理大 information day先得,今年的,十月頭已過了!等下年啦!)

哦,收到。

我問:「咁萬一阿仔失手點算?」

爸爸:「唔想失手,早D做準備!」

哦,收到。

做野啦!

沒有留言: