2021年10月17日星期日

孩子就是孩子

 


我兒子才中四,我就去睇大學的information day, 我很好奇,到底如果我不去看 information day, 孩子會自己去睇嗎?會安排自己參觀校園嗎?

中四學生應該還不會為自己安排,因為未殺到埋身,那中六生呢?

於是我搵一個中六學生來問下,他就是兒子中一舊校的先峰哥哥(學校安排給中一新生的大哥哥),他今年中六,就快考DSE,下年會入大學的了!由於舊校是 band one A中學,八成以上的學生能上八大,所以他應該今年要搜集資料,以準備填寫 jupas志願表。

結果呢,你估下?

當然是未有參加任何 information day!🤣🤣😂😂

他未至於像我兒子那樣,完全不知道有這些東西(中四生真係未知架),但他知道有,又不清楚什麼時候要報,但又知道科大information day 已經過左,卻又還未報那些未過的 information day啊!其實下星期六是浸大,再下星期是港大。他知道自己要做這件事,但不知道什麼時候做,又不上大學網頁找答案,又不去 Facebook like那些心儀大學的 page等它 feed自己,又不去 YouTube 睇大學放在上面的介紹影片!

孩子就是孩子!😅😅😅

你可能會說,湊巧你識呢個中六哥哥冇 je, 唔代表個個都好似佢咁架!


大家續間大學的 YouTube account 睇下啦!中大都係得256個訂閱咋,一年幾萬個考生,竟然才得256個訂閱!😬😬😬科大好D,好似有千幾個。考生每年有幾萬,咁家長都有幾萬架!訂閱量少成咁?😅😅😅

咁你又可能會說,人地唔訂閱唔代表冇睇D片架!睇埋D影片播放量更加oh my God. 😵😵😵求其一條低B影片cats playing piano 播放量都高大學的影片多多聲!

所以呢,小孩就是小孩,邊有得交哂D野俾佢自己做架!你要督住佢做架!唔係佢唔自覺,係未識呀!十幾歲其實好細個架咋!(雖然已經🐮高🐴大)

不過咁,那日去科大參觀校園,又真係有些高中生三五成群去參觀,所以都有少量學生係醒醒🐷來的。

沒有留言: