2021年10月4日星期一

無他相機


林阿珍


富婆

虎媽


替我化妝


我問老公:「靚唔靚呀?」

老公答:「一個招積的八婆囉!」🙄


藍眼睛

素描


無他相機




6 則留言:

Lai Lai 說...

最好看那張是素描😆😆😆

晉彥媽手記 說...

咁你即係歧視我個樣 je🙄🙄🙄, 得個張見唔到個樣。

Lai Lai 說...

係整完啲相唔掂😆😆😆
不是你個樣唔掂🤣🤣🤣

晉彥媽手記 說...

除了最後果張,其他都係直接拍的,不是整的。

Lai Lai 說...

咁証明拍的唔掂囉,都是加上一些特別效果,我眼中都是整,P圖果類嘢

晉彥媽手記 說...

我正是介紹「P圖果類野」俾大家玩呀!你期望的是什麼?