2021年10月30日星期六

港大 information day

 


今日係港大 information day, 我竟然差點忘記了!遲了幾小時才 login去看。

我發現港大是科目最齊全的大學,真係應該要有的都有齊。





我發現這個 course很吸引,首2年在港大讀,之後3年在劍橋讀(包埋碩士課程),讀完有4個學位。


不過唔係一入這個系就一定有得讀劍橋的,還要 interview 的,總之選唔中就在港大讀哂4年囉!

我地覺得都幾吸引,但相信真係被劍橋相中的機會不大,真係有機會去讀的話又要使幾百萬,真係有辣有唔辣!😅

上星期我才說未睇理工 information day, 它就 Facebook feed我重溫理工的 information day, 所以理工我都睇了,又真係唔錯喎!

結論係要睇的都大致睇了,未睇的我也猜到大致情況了!今年的 information day睇夠了!

大家目標是入三大的話,最重要的是:英文好,英文好,英文好!

重要的事講三次!


我發現自己次次為兒子選校都出現一樣情況,小學只看中英華小學一間,中學只看中聖言中學一間,大學只看中科技大學一間,每次我都是很清楚自己的兒子喜歡什麼,我們不會把名氣排在第一位,最重要的是夠「男性化」。🤭🤭🤭

沒有留言: