2021年10月21日星期四

超媽121 T型的負能量是F型的正能量?


我每日都過得好開心,而且我笑點特低,成日都笑到格格聲。為什麼我那麼開心?因為我客觀地知道自己很幸福,而我不會管其他人的事。「不管其他人」是十分重要的快樂條件,因為人可以搞得掂自己及家人的事已經十分不錯了!什麼事都管,等如挪屎上身。💩

但唔知何解,有些朋友明明乜都有,客觀評論是「幸福」,但卻永遠都好似苦瓜乾咁,乜都向不好的方向想,都算啦,你自己要過得唔開心,關我叉事咩?!但我發現佢地永遠不會向我學習及受我感染,卻成日分享D慘事俾我知影響我心情,阿邊個邊個的孩子患了點慘點慘的不治之症,圖文並茂,有些是真實的身邊人,有些是新聞,真係好乞人憎!因為我睇親呢D都唔開心成日,我冇佢咁冇人性囉,見到人慘就「感恩自己個仔冇事」?我淨係覺得果條友好很慘咋 wo, 我完全唔會由人地慘聯想到自己有幾幸福喎!我又唔識佢,佢慘同我幸福冇因果關係架!仲有,阿豬阿狗的孩子成績有幾差,我又係好憎聽呢D,關我叉事咩!😡🤬我唔會因為人地成績差而開心,而佢差我又幫佢唔到,我又唔識佢,你話我知做乜先?

我覺得呢D人正一負能量散發器,周圍播毒。

不過,我又發現,我另一個負面的朋友,每次唔開心,我點客觀分析佢知,佢其實唔算好慘 je, 佢都唔會釋懷,直至我講阿豬阿狗點慘點慘的故事,佢就會開心返,覺得自己冇咁慘!例如佢說自己老公點衰點衰,我將其他人的老公點衰點衰講俾佢知,縱然三唔識七,佢真係會正常返,冇咁悲觀,於是我定期send 一些渣男點樣殺子害老婆找小三的給她看,她就會正常好多,冇咁悲劇大師上身。

結論,第一個朋友喜歡分享的慘事,正好 send俾第二個喜歡聽慘事的人,在第二個朋友的角度,第一個朋友的分享是「正能量」來的。😂😂😂

BTW, 咩慘野都唔好話我知,我唔喜歡聽的,我是不喜歡管人閒事的T型,還有,F型的朋友不要找我傾訴,因為我唔知做乜反應好,我淨係識為你提供建議及解決問題,我唔識安慰人架!

呢個正正是我安慰人的模式🤣🤣🤣。

所以,各位需要心靈安慰的朋友要找對人,不要找喜歡解決問題的人去安慰你,因為我們會用邏輯去說服你:你呢D雞毛蒜皮咋 wo!

你會完全得不到認同感。

同樣地,我很怕那些不去解決問題或沒問題又幻想自己有問題的人,我怕天天在幻想悲劇的人,我唔想浪費時間。

人生那麼美好,唔好阻住我活得開心,請把悲傷留給自己。🙄🙄🙄




沒有留言: