2021年10月19日星期二

超媽120 強化系與變化系父子

 


星期六丶日,兒子決定開始讀中五才教的 GCE physics 和 chemistry。然後他好像很痛苦地說看不懂。

爸爸悄悄跟我說:「點算呀,個仔睇唔明呀!」我沒有反應。

下午跑完步,兒子遠遠地走在前面(他好像突然不喜歡和父母走得太貼,爸爸說幫他抹汗他就逃開,很明顯「我長大了」的樣子),我倆走在後面,爸爸又說同一番話,表示他真的很擔心兒子讀不懂那些書。

我說:「佢以前都係咁架,一面讀一面說不明白架!然後待補習哥哥來,哥哥說他已有五成知識,難以置信他自己看也明五成。」爸爸聽完悄悄安心,我又說:「你心目中的『唔明』係完全看不懂,他說唔明,其實可能是唔明一半,他對自己的要求很高。」

爸爸恍然大悟,但又說:「咁你問下佢有幾多成唔識啦?」我說:「你問佢,佢會說假話,說自己完全唔識,然後又眼淚又鼻涕演起上來!」爸爸O嘴,問:「佢點解要騙我地?!!!」

我想了一想,比喻說:「因為佢係變化系,你係強化系的。」他知道我說那套卡通,但由於沒用心睇,所以不明白。

我解釋:「強化系的人簡單直接,變化系的人反覆無常又喜歡騙人。」



小傑(綠衣者)是強化系,奇犽(粉紫衣者)是變化系。有一集,奇犽問小傑:「你出招時一定要將招式名字叫出來架?咁敵人咪有準備囉?」小傑說:「係呀!唔叫出來我出唔到招架喎!」🤣🤣🤣

和我們家的情況一模一樣!我老公和我99,都係乜都會直接問我仔,又直接告訴個仔他們的要求,結果次次俾個仔玩一大輪。😅😅😅

其實,強化系咪即係 mbti的S型囉!變化系即係N型囉!

我的S型老公問:「咁我地點知個仔真唔明定係假唔明呀?」

我答:「好簡單,觀察,你見我入房找他,又斟水又給他吃糖,那就是我去觀察他的時候,如果成個鐘仲睇緊同一頁,即係真唔明囉!如果有進度,他又繼續看,即係明起碼五丶六成,否則看不下去的。」

老公🙄🙄又回到原點:「點解你唔直接問下佢?」

我說:「因為答案一定係假的。」

老公:😵😵😵!!

套卡通片去到最後幾集,小傑決戰炸彈魔,單純的小傑仍然是什麼招都會叫出來,結果被炸彈魔騙了炸傷了他的喉嚨及手, 不過主角嘛,最後一定會嬴返。相反,奇猗和對手決戰,全是圈套,對手被騙慘了!

除了奇猗是變化系,比司吉也是變化系,她將對手引去一個沒人的地方,然後露出嚇人的原形,把對手打殘。對手問:「你明明那麼強,為什麼要裝成小妹妹?」比司吉說:「因為我不喜歡原本的自己,又高又大隻!」


原來變化系之所以那麼喜歡騙人,可能是因為不喜歡原本的自己。也可能是為了嬴(e. g. 奇犽),又可能是為了貪玩(e. g. 西索)。


P. S. 大部分卡通片,S型才是主角,N型往往是配角,為什麼呢?因為S型佔人口八成,一部卡通要收得,當然以大多數人喜歡的性格來做主角,每個人都喜歡和自己差不多的人。單純的S型最討厭N型的陰謀鬼計,N型又不喜歡S型太不會轉彎。

2 則留言:

查媽美子 說...

睇完你咁講, 我有啲覺得我細仔係變化型呀~ 佢依家K3, 有時同佢溫習, 佢會話我唔識呀, 仲喊晒咁, 但發現其實佢又識架喎~ 同埋佢又係好喜歡騙人.....

晉彥媽手記 說...

😅😅😅

我仔細個又係咁,在99面前喊曬扮被我壓迫操練,於是我99就化身正義超人保護佢(當正我係衰人咁),於是佢就考試都可以唔溫書了!🙄🙄🙄最後爸爸叫麻麻考試期間唔好咁早回來。😅😅😅