2021年10月16日星期六

中大 information day

 


昨日係中大online information day, 我以為又同科大差不多,但原來聽了又真係會知道多一些東西。科大係無乜文科醫科之類的,是比較簡單的大學,中大歷史悠久,科目係多D。其中還有和清華北大等合作的雙學位課程:


讀完一個課程有兩個學位,仲要係中大加北大,真係好吸引!頭兩年在中大讀,之後兩年去北大讀,所以有兩間大學的學位,真係好著數!


不過,後來我查過 financial technology 係入金融行業多於科技行業,又唔係太適合我仔 wo. 🤔🤔🤔Anyway, 我而家係收集資訊階段je. 

大概要讀呢D:
(畢業後做這種工作)

睇埋中大的 information day, 我對於各間大學,有什麼科目,報名程序及須知,係會了解深左,但我還是有很多東西不知道,感覺一頭霧水。

今次我終於知道什麼是 major, 雙 majors, major十 minor, 還有雙學位(dual degrees )。我之前一直認為兒子要讀博士,但自從知道這些東西後,又覺得雙 majors可能好過讀博士喎!(不過兩者之間並不矛盾)

雙 majors即係人地四年大學讀一個主科,你讀兩個,minor即係半個。我覺得大學實在彈性太大了,你學習能力高,可以修雙 majors, 學習能力一般,咁單 major囉,單 major有餘力,咪加個 minor囉,一個唔夠可以加兩個!



資優仔最痛苦的事:點解教學內容咁少架!!

一入大學,真係乜都搞掂哂,你想讀幾多有幾多,交一年學費,咁多錢就係咁多錢,但你有本事,可以任意攞走知識,絕對不會浪費時間。實在太正!

我兒子是經 non jupas入大學的,申請程序會比 jupas複雜很多,所以我要打醒十二分精神,萬一miss左,就泡湯的了!


注意,用 gce A level 入大學有一個著數,就是考試可以分開考,只要成績是 within 十二個月便可以了!







雖然仲有三年時間,但以我的辦事能力(咁差),我還是提早了解幾時要交什麼東西。必要時,要請s功能強大的老公幫手記住!

Non jupas(非聯招)是要續間u自己記住去申請的,jupas(聯合招生)是交一份志願表就得。前者似去直資 interview, 後者情況似中小學派位制度(但也可能要面試)。

4 則留言:

sa 說...

宜家做父母真係一刻都不能躲懶,養兒一百歲長憂九十九。原來報大學要預備咁多嘢的,真係長知識。俊彥真幸福,有父母強大的後盾支持

晉彥媽手記 說...

除了我自己,我暫時未識任何一個做這些預備的父母。😅😅😅除非打算去外國會做少少功夫(其實都係交俾 agent多)。

sa 說...

我成日睇你個blog偷師,學識了最好為仔女提前作好準備。例如做高一级的數學,問人借試卷参考。
不過我仲未去到你咁深思熟慮的層次

晉彥媽手記 說...

你細路仲細 je.