2021年8月26日星期四

Fx-991ex 收到了

 

收到了!昨日在 carousel 買的 fx-991ex 計算機,今日就收到了!賣家發貨好快手。


但順豐使唔使咁誇張呀!咁細部計算機用咗咁大個盒。😂😂😂都係想收貴D姐,呢部野咁細,收$29,上次本 Biology 書又重又大本,都係$30。簡單來說,$30大約是入場費,因為要送到你家,無論你件東西幾輕,佢都要收返交通費㗎!都合理的。


我們已經有fx-50FH, 但為什麼還要買這部 fx991ex 呢?因為呢部才計算得到 GCE alevel 的statistics 部分。

今個暑假兒子自學了 statistics, 其中一些課文必須使用這種scientific calculator !我上網查 Hkeaa approved的計算機名單,果然沒有這一部,即是不核準!


我只好打電話去問考試局如何解決問題, 想不到,考試局說這部 fx991ex 可以入試場啊!職員說只有三部casio calculator 不能入GCE試場,總之沒有限制這一部!🤭🤭🤭

原來我之前在網上搜尋到的 Hkeaa approved計算機名單應該是only for DSE 考生的。香港考試局對DSE考生似乎比較嚴格。



另一邊箱,我在 facebook 見到那些去了英國那邊讀書的人分享,他們連 fx-50FH 都不能用,要買那種古董式的計算機。😅😅😅真係「各處鄉村各處例」!


我成日都覺得計算機好抵買,咁鬼多 function 只係賣 $200, 大佬呀,去玩具反斗城求其買件玩具都唔只$200啦!我仔真係好喜歡玩計算機。🤭🤭🤭



沒有留言: