2021年8月13日星期五

英國生活費用

 

今日有個住屯門的朋友跟我說,最近她有很多黃C朋友移民了!我說😳:「住屯門的人都移民去英國?」不好意思,各位屯門博友,不是想說屯門窮,屯門當然也有有錢人,但我自己結婚前都係住屯門,我印象中,屯門大多數小朋友都係媽媽自己湊,即是全家得爸爸賺錢。住市區的人通常是兩公婆一起賺錢,所以通街小朋友都是工人湊的。

我朋友說:「咁佢賣咗層樓都有幾百萬啦,去英國買一層又大又平的,剩返D錢有排使....... 」

我聽完條錄音,以為她講緊馬來西亞,但其實她講的是英國。😅😅😅

我和這個朋友對英國生活的印象竟然相差那麼遠,在我心目中,在英國生活費一年起碼五丶六十萬,賣咗層樓去英國,夠用五丶六年咁啦!一定退唔到休的。

於是上網查下先:

英國生活費用



原來又真係無我想像中咁貴喎!(亦冇我朋友想像得咁平!)一家四口在英國生活五年大約一百八十幾萬啦!但你千萬別住倫敦囉!要住伯明翰之類的,聽說治安會差D,計埋間唔中被人打劫之類的,準備定二百萬啦!

另外,千萬不要中新冠!因為未做到英國本地居民,中咗的話,醫療費用可能是天文數字!

我諗極唔明,有成幾百萬cash,做乜唔去馬來西亞?(遲D自然會開鎖)成世唔使做啦!而且在那裡連生活成本也不用慳,日日出街食都得!以上二百萬 budget,在英國是慳慳地過活,自己煮,住危險的伯明翰。

去英國的話,找到工作可以活下去,找不到便會坐吃山崩。🤷‍♂️🤷‍♂️🤷‍♂️我本人不太喜歡工作,所以我什麼時候都是去選不用工作的那條路徑。😂😂😂馬來西亞一樣好自由㗎,冇共產黨喎!



沒有留言: