2021年9月8日星期三

花衫主義

 

我阿媽喜歡穿花衫,她每件衫都花錄錄。



她喜歡的衫就像這種,不過下身一般都是配黑褲,未至於全身花花,不過在家的休閒衫就會上下也是花的。

她喜歡花衫我不反對,那是她的自由,她不是老了才喜歡,由年輕開始一直就喜歡。

但她不像我懂尊重別人的喜好,間中,她就罵我穿得很肉酸,唔靚!

原來是因為我不穿花衫。😓😓😓

我真的不能認同,我很怕這些花衣服。雖然我已經是師奶,但我覺得這樣穿會立刻升級為大媽!


除非我天生麗質,身材窈窕 ,像趙雅芝那樣,穿得多好看!

可惜我不是,我有自知之明。

我媽說不打扮老公會嫌棄,我覺得佢都痴痴地,使唔使一起床化妝著靚靚花衫,然後在家煮飯呀!我們兩公婆對足24小時,唔通化24小時妝咩!而且D花衫通常焗焗地身,又通常不是全棉,在家著都幾辛苦喎!如果老公因而變心,唔該佢快D走好了!咁嘅人我都唔想要。

其實我老公成日買T-shirt時順便買埋俾我,我抱怨:你唔好買呢D中性衫俾我啦!我要粉紅色果D衫呀!

我老公🙄反白眼,他覺得衣服最重要是純棉,舒服,咩色佢唔理。

我一次我去買舊書,遇到一個由頭花到落腳的女賣家,回家我告訴他,老公說:「痴線!」


沒有留言: