2021年9月25日星期六

UST information day

 


昨日是科大的網上資訊日,我一早報了名參加,它 send email 給我,有一個登入密碼。


在9月15日早上11時,科大用 SMS send了一條 link給我, 點擊並用密碼登入便會出現這版主頁。


下載區可下載宣傳品。


由早上11時至下午8時,會有不同科系的zoom會議,對有興趣的議題可加入去聽和發問。



我覺得科大這個網上資訊日很不錯,我安在家中己可以知道每一科系大概的情況,待鎖定目標再深入去了解。所以我覺得中四去聽就差不多了,因為第一年聽可以有一個初步概念,有利於自己思考要入那一科。

科大的入學申請是在網上進行的,可以upload 文件,如果證書未到也可以申請住先,證書一到手立刻上載,即係有了申請編號就可以一直補交資料,我覺得幾方便喎!

科大在辦工時間下午係可以即時在網上找到人答問題的,我覺得十分 friendly, 但港大呢,唉,留哂資料都冇人覆。老牌名校係巴閉D嘅!🤷🤷🤷

下次再㖒下其他大學啦!


做家長的不能替自己的孩子做大學選科的決定,但一定要替他們收集資料。否則連有什麼選擇也不清楚,求其睇個名就亂填,這樣做錯決定的機會頗大。你可能會說,到時佢自己自然識去聽呢D講座,自然識填架啦,係嘅,但亦真係會填錯,我當年都係唔知頭唔知路亂填的,年輕人做事係信不過的,因為未有人生經驗。


沒有留言: