2021年9月2日星期四

阿爺勁反內卷

 

阿爺最近勁反內卷,搞到我們拍手稱慶,直豎母指。👍👍👍


小學和初中唔准頻繁考試測驗!


就算考了都不准排名次,老師不能貼標籤,家長不能在朋友圈發成績表炫耀。(咁都要管!😂😂😂)

還有,還有,八時前不能上學,下午三時半要放學,小一小二零家課零考試。沒錯,是香港家長一直爭取未果的「零家課」!在大陸,阿爺叫清零就清零了!

除了以上,阿爺最近還出手打壓996, 即係唔俾迫員工加班。爸媽可以放工回家陪孩子和造人了!😁🤫



又唔俾細路打機,一星期只可以打一小時機。😂😂😂仲唔俾迷偶像,整治「飯圈亂象」,咁似我地屋企嘅?!🤣🤣🤣

大家可能知道我一向最憎學校唔考試唔排名的,但這次我贊成阿爺的做法。為什麼呢?

是因為,阿爺的政策是「全國性」的,大家都唔知孩子成績又唔俾催谷,大家都一樣!

而香港的情況是,有學校排名,但又有學校不排名,咁如果你的學校不排,咪即係鴕鳥政策!全世界都知自己的孩子的學業情況,得你自己唔知,咁人地個個take action, 你就掃垃圾落地毯底,咁會好大鑊!我稱此為「安樂死」。

但全國性就不一樣!大家都唔知,其實是公平的,大家都唔俾補習,大家都唔俾攀比幼兒,這樣是一致的,公平的。

咁你可能會說:有錢的家長自己請私人補習在家催谷,咁咪會階級固化?

唔係有錢請私人補習就會一定升到 level 的,有D人就係補來都冇乜用。而你以為冇錢補習的又可以在家自學,喜歡讀書的人自己去圖書館一樣可以學到好多東西,不要迷信補習,不要迷信金錢萬能。

阿爺做咁多野,其實只是為了一個目標:想人民生多D小朋友!

我在中山的鄰居李先生,有兩個仔,他一直想追一個女兒的。但兩個仔已夠忙,他說兩個孩子每日五時多才可以回家,我問他放學是什麼時間?他說三點多,但之後全部都要留下來補課直至五點。😱😱😱我問:「假如已經全部學懂了,可以早走嗎?」李太太說不行,學校迫所有學生都要五時才準走!(小學生而已)李生的大兒子比我兒子還要聰明,全部學會都要被迫留下來?!天呀!中國太可怕了!學校之間惡性競爭,補課變成了「常態」!令不需要補課的孩子也被迫日日補。其實休息都好重要,日日被迫返工咁返足八小時,真係人都顛!

現在的政策不止令李生的孩子減負,他們也可以光明正大追返個女了!因為國家開放三孩政策,生三個唔會罰。

澳門博友的孩子也是讀澳門的紅底學校的,她說平時學校將孩子的時間表填得滿滿的,想學一些自己想要學的東西都不容易騰出時間,我想:🤔中式教育自由度真低。

現在雙減負政策下,有自己學習方案的中國家長終於可以施展出來了!


沒有留言: