2022年1月4日星期二

教育老人家

 



我老公經常提醒我不要說話太直,容易得罪人,然後我觀察到他才是直中之王,句句像刀那麼鋭利。

不知道為什麼,老人家就是喜歡找我老公傾偈,有些是親戚,有些是99的朋友。我在一旁聽到他們對話,我直滴汗!

例如人家老人家的女兒一家都在美國定居,他說「而家世界大勢變左啦!三十年河東,三十年河西,風向已經轉左,將來係中國變強,美國變弱。」他收線後,我問:「人地個女和孫都在美國,你咁講唔係幾好呱!」他說:「咁佢問我點解唔送個仔去美國嘛!」😅😅😅(過了一排,她又提議我老公送個仔去加拿大😅😅😅)

有一次,我媽擔心將來自己不能自理時我會不理她,係咁無端端話我不孝,例如:「你而家對我都唔好,將來我有咩事仲使指意你嘅!」我感覺很冤枉,我老公在一旁立即教訓我阿媽:「你想人地點孝順你?你女想請你去飲茶,你話最憎飲茶!打電話叫你著多件衫,你話佢好煩 cut佢線,你想人地點孝順你?買野俾你又唔要。」我媽答不出話來,我老公繼續進攻:「你成日怕人地在你中風時唔理你,係因為你日日飲酒!飲到將來中左風,就想將自己掟俾人!!你估我唔知咩!」我媽被他噴到一面屁,真係一物治一物。你們不要以我媽會嬲左這個女婿,她很喜歡他的。很神奇,老人家有時喜歡被人罵的。🤔🤔🤔

在聖誕派對,有個唔識的老人家(退休英文老師)問我老公:「你對而家香港的洗腦教育點睇呀?佢地而家推國民教育喎!」我老公說:「我們幾十年前從大陸來的,我覺得冇問題喎!香港人是在殖民地出生,佢地冇祖國冇根,當然對國家反感,但我們有民族情懷喎!」「你淨係睇一個短時間,當然覺得共產黨唔好啦,但你睇100年的歷史,中國在清朝時被八國聯軍入侵,完全沒有民族尊嚴,而家共產黨帶領下,可以同列強對恃喎!」「所謂兒不嫌母醜,唔好話而家中國咁好,就算中國衰,你都係中國人,都要愛自己國家架!」後來,我問老公:「你又唔識人地,佢好明顯係黃的,你同人講呢D?!」他答:「佢唔識,我咪教育下佢囉!佢後來臨走都特登過來同我講拜拜呀!」呢個老人家都幾有教養。

每次我老公提醒我唔好太直,我又提醒佢,佢先直得可怕!

然後,我發現,我們是同類!都是不顧別人感受直言不諱的魏徵!😂😂😂

我們不是不懂虛偽,只是不想浪費時間,大家價值觀相付多談幾句交流一下,價值觀不同而互相客套,那是沒有意義的事。

沒有留言: