2022年1月7日星期五

一手好牌打得稀巴爛

 


昨日睇到這條新聞:

【大學聯招】JUPAS申請數字僅3.9萬人 數字創自2012年以來新低


算一算,18年前正是沙士肆虐香港的時候,因此大家都唔敢生,導致新生BB大減。

得38000人申請大學,我印象中大約有20000個學位,相比2012年的情況,64000人爭 20000個学位,今年的考生真係好著數。

我也有朋友的孩子是2003年出生的沙士妹,本來非常著數,但這個時候,父母送了她去加拿大升學。加拿大咁大,得一間大學打入QS 100,但香港咁細,就有四間在一百以內,我唔明點解要去外國讀(還要是一間不知名的大學),父母又唔係有錢唔憂米那種,前兩年住寄宿家庭,都幾慘,那邊的寄宿家庭通常比較刻薄,有錢的住宿舍,舒適很多!反正就是,在家千日好,出外半朝難。

我覺得湊巧在沙士那幾年出生的孩子,一出生就已嬴在起跑線,那個朋友的女兒一出生已聰明伶俐,光芒四射,那幾年,學校收生緊張,學生特別珍貴,稍為成績好一點,都考全班頭三,全班頭三又等於全級頭三,因為得一班!😂😂😂

18年後,有人竟放棄香港的有利入大學條件去外國讀(當年沙士主要發生在香港,外國出生率是沒有影響的),這不單是放棄了優勢,去外國還投入了另一個劣勢,因為今年又係新冠,在外國爆到彭彭聲,加拿大都好一點,英美恐怖到呢!你交了那麼多学費,突然停課上 zoom, 幾唔抵至得架!在香港不同,本地出生學費多便宜,真係捉到鹿唔識脫角。一手好牌打得稀巴爛!😓😓😓

不計數,用情緒來做決定,人生注定失敗的。為什麼咁唔著數都去外國?因為黃囉,聽說她父母打算揾多幾年学費就賣樓去外國會合。我就唔明,點解唔在香港讀埋個大學先一齊移民,到時新冠完結了,外國的就業環境都好D。你話現在她一個細路,在那邊中了招怎麼辦?

這個孩子由出生看到大,真係小時了了,嬴在起跑線,輸在終點線。你可能會說,咁人地可能出來做事很掂呢?!唉,只會比預計的差,不會更好。因為整個家庭make decisions 太F。如果我估錯,幾年後我寫一篇道歉文,通知大家,我估錯了!說得出做得到。


沒有留言: