2022年6月20日星期一

6月23日可轉消費卷發放商戶

 


今朝有友人在 whatsapp 群裡說她消費券花剩了幾元,下個月拿不到$1000,要再等下一個月。

八達通因為設定了增值上限是三千元,所以拿錢時十分麻煩,一筆$5000的錢,要分三次拿,每次都要去「嘟」一部指定的機,最後$1000還要之前四千花光光才有得拿。

我們全家都用 wechat pay拿消費券,只有我媽用八達通。我才比較到八達通真的很煩!我經常要提醒我媽某些使用細節。

支付寶和 wechat pay都有出消費券優惠,但八達通沒有,就算有也很煩。最大問題是難隨時 check 返帳目,導致街市有些人見老人家懵,就按多個零之類的事情。

你可能會說,咁你可以下載八達通app一起用架!識用八達通app的人,就直接用 alipay and wechat pay啦!我媽就係学唔識用智慧型手機囉!

不過真係有好多人明明有能力學識用 alipay和 wechat pay都堅持用八達通的,就是黃人了,香港很多。

BTW, 如果用開八達通攞消費券的,又唔係黃的博友,6月23日快D轉用 wechat pay or alipay啦,唔好貪懶了,其實,除非你已經七丶八十歲,否則,電子支付遲早都要学,咁不如趕早学識佢,優惠多咁多!


沒有留言: