2019年1月19日星期六

點解「陽光」仲唔執?


我很不明白一樣東西,何解陽光仲唔執笠?

佢的檸檬茶真心覺得難飲,有檸檬核的味道,苦苦地。

我覺得我對味道唔算挑剔的那種,但我也飲得出,冇理由其他人飲唔出㗎!我每次試陽光的飲品,無論是什麼口味,都覺得難飲!有一次飲菊花茶,我覺得同維她實在相差太遠,完全冇菊花味!

有時過了幾年,我又忘記了它難飲,又唔小心飲了它的產品,我然後一面飲一面怪自己冇記性。

何解它會跟維她在貨架上有競爭?價錢差不了多少,但味道差那麼遠?我百思不解!

難道是我的味覺有問題嗎?

4 則留言:

seekin 說...

每個人口味都唔同,可以爭很遠的,我覺得維他實在太甜了(所以我都飲陽光),我飲奶茶也從來不加糖。結論就是,如果仲存在得,就有一定的市場價值,被不同的人需要啊

好奇媽媽 說...

唔係淡同甜的問題,係苦,有檸檬核味!你鍾意淡,有少甜的維她㗎!

seekin 說...

低糖戈隻維他超難飲(有化學藥水味),真心中伏-_-

好奇媽媽 說...

所以我都唔飲低糖,我飲原味溝水,一包澀得起,溝一倍清水,一家三口飲。