2019年1月27日星期日

麥飯(改良版)

上次做了麥飯之後,覺得又好味又健康,於是見99回來,剛巧又買了一把油麥菜,於是,我又要整麥飯給99試。

我將整個做法說給99聽,99想了一想,說:「你加啲蝦皮,蒜蓉先放入滾油再潑上。」


嘩!99很厲害,個麥飯好味咗成倍!


加了蝦皮之後,成個麥飯有了鮮味和香味!

上次用潑油的方式做,蒜蓉是半生的,辣辣地,小高姐當然喜歡啦,但我家少爺仔唔喜歡,老公唔受得,有胃氣,北方人的吃法,我們南方人不習慣!不過有博友告訴我,吃生蒜防流感的功效其實很好的。如果受得,可以多吃。

BTW, 這個其貌不揚的麥飯,大家真係要試下。有驚喜,而且健康!油麥菜的苦澀味冇哂!




99果然經驗老到,什麼餸菜,一看就知好不好吃。網上很多樣子做得很漂亮的菜式,99一睇就知唔好食,叫我唔好整。


例如這個秋葵水蛋,99一看就很大反應,佢話會好難食!我有朋友整咗,果然係好難食。我都唔係好明,水蛋明明好好味㗎,加咗幾塊秋葵為何會變得難吃?朋友說「無味」,莫非秋葵令蛋味都冇埋?!!

沒有留言: