2022年8月4日星期四

佩服佩洛西

 


我真的很佩服佩洛西!

我自問珍惜生命,不敢上飛機對中國作出如此大的挑釁。我好細膽架咋!

我終於明白為什麼她可以穩坐美國首幾把膠椅了!人夠狠夠辣夠膽色!

中國沒有真的射落佩洛西的飛機,我認為附合中國的性格——老油條。黑暴時我們都埋怨阿爺不派解放軍不出手架,中國是一個很忍耐的民族,和俄羅斯不同,俄羅斯是戰鬥民族,中國是和平民族,只要還有其他方法都不會出手,現在還有窮台策略。要擊殺都殺蔡英文啦,点會殺佩洛西,講出來嚇佩洛西je。殺了蔡英文只是家事,殺佩洛西就搞大左,到時全球圍攻就麻煩了!

其實我挺佩服有吉士的人,一係唔做,一係做大野,例如山上徹也殺安倍晉三,我都幾佩服佢架!荊軻刺秦,縱然失敗,我也敬他是一個人物!雖然我是秦始皇的粉絲,但我也佩服荊軻。

我最憎背後筒刀子的小人,鬼鬼鼠鼠,做的事又不夠大,cheap!就例如最近判了兩個政府部門的人,一個34歲,一個36歲,用職權查到梁振英個仔的資料,再用梁振英個仔的名義周圍訂機票整蠱他!

好心啦!兩個人都成三十幾歲,做埋呢D小學雞野,有膽去刺殺梁振英呀!弱智!我係佢地阿媽俾佢地激死!

大家立場可以不同,但大丈夫要夠硬淨做大事。人地老妖婆佩洛西係女人都咁夠薑👍👍👍,躲在鍵盤後面搞小動作的正一蟑螂老鼠!😜😜😜


沒有留言: