2021年5月4日星期二

消費卷+派飯

聽說香港將會於暑假有消費卷,此舉是模仿澳門的。聽澳門朋友說,一有消費卷,所有物品都加價,食個茶餐都貴了不少,所以大家唔好以為有消費卷好正,始終都係派錢好D。派錢冇使用限期,商家冇得加定價等你。派消費卷即係派錢俾商家,我們只是配合著享受消費的過程。Anyway, 有得派好過冇嘅!(我昨日已感受到商家開始加價,例如美心的燒味七折取消了!)

不過我本人就團定D米糧油麵,以免濕濕碎碎地使用,鬼咁煩,消費卷留返來買一些貴價的東西。例如我打算配眼鏡,都係等暑假先配,🤔唔知消費卷有冇局限性?


博友之前推介過我兒子學 python, 還分享了此連結:

可以跟住來學100日,我兒子已學了兩天,各位有興趣的也可以一起學。

題目寫「派飯」,是什麼意思?

派飯就是我給 python 的譯音囉,易記吧!

好了,派飯100天,but不是連續100天,因為不久又要考試了!反正,我會盡量叫他學足100天。



沒有留言: