2021年5月25日星期二

種水晶的智商稅

話說個衰仔佔據了浴室的窗台,把我整油條用的小蘇打用來玩「種水晶」。

乜原來小蘇打都可以用來種水晶!可以的,不過製成品唔係咁靚靚。


個窗台慘不忍睹。🙈🙈🙈

我唯有快D淘咗個「種水晶」玩具俾佢玩。🙄🙄🙄



點知,衰仔投訴,他睇哂盒和說明都唔知那些叫「水晶粉」的東西是什麼化學物質。他很失望!我說:「是但啦!寫明冇毒。」他說:「如果唔知道化學成分,咁呢件玩具只係一份手工!我要嘅係化學實驗呀!」🤔🤔🤔隻衰仔又講得幾有道理喎!

於是我今朝問個識化學的博友,她說各種混合無機鹽都有可能,並給我一條展示各種型態的水晶的連結:

https://sciencenotes.org/how-to-grow-crystals/

我一看到這個,直覺就是它了!


又平又可以混合不同色素又靚又無毒!應該係佢了!

咁呢個 epsom salts 即係乜呢?

咪就係浴鹽嗰D囉,學名叫硫酸鎂。直接買硫酸鎂十蚊都已經有800克了!比那個玩具平幾條街!😂😂😂

我又交咗智商稅了!!!

阿仔知道後衝著我笑,很開心,他終於知道是什麼了,可以玩「化學實驗」了,他笑我蠢咗!🤭


沒有留言: