2021年6月28日星期一

要箍牙嗎?

(Finland)

有一天,99跟我說:「阿仔的牙唔係咁齊,要唔要箍牙?」

我上網查一下,原來箍牙的黃金時期是16歲前,兒子現在13歲,要考慮這個問題了。

我向那兩父子提出箍牙的問題,他倆堅決反對。

兒子反對是必然的,他很高敏,平時連剪個頭髮都要活捉(他怕剪髮時髮碎掉到頸上那種痕癢感),更何況箍牙這麼大的動作?他是一個反對派,什麼都反對的,何況他不太貪靚。

老公說:「我好耐以前有個女朋友,有點假哨牙 ,於是我建議她箍下牙,怎料箍完她就跟我分手了!她說:『你唔會明有几痛!』」

噢!痛到恨,狠飛男友,咁應該真係幾痛喎!

我說:「而家技術先進了咁多,可能有D唔痛嘅呢?我見有人的牙套是透明的。」

老公說:「你要夾硬改變它的生長形態,有什麼可能不痛?何況我地個仔又唔係要做明星,佢D牙又未至於好難睇,他已經夠靚仔的了!唔好搞咁多野。🙄」

我想想也是,萬一真的是很痛,影響他的食慾,可能影響他營養吸收及身高,還是算了!何況箍牙又不是平。


 

沒有留言: