2022年12月28日星期三

百分百中伏的金妹嘜咸豬手

話說我羊完之肉不想煮飯,吃了幾日外賣,身體好一點,責任感呼叫我這個家庭主婦去買餸煮飯,但當時我的狀態仍然有點累,於是我就懶得去街市,在樓下惠康求其買D餸。

那天我往雪櫃一看,D金妹嘜豬手真係靚,迷人 pink lady咁,當日特價才$46, 我家有高壓電飯煲,心想放入去按個掣就得了,很方便,我就買了!



這隻金妹嘜咸豬手在香賣了N咁多年,各大超市有售,想不到還是中伏了!

(hktvmall 果然係貴,今日惠康$49, 貴了十元)😑😑😑

當我將靚靚咸豬手買回家時,老公說:「呢隻咸豬手麻麻買過幾次啦,次次都係臭臭地的,我叫佢以後唔好買。」

我在腦海中勾起了淡淡回憶,好似又真係有件咁嘅事喎,大約四丶五年前。大佬,咁耐嘅事,我點記得!😬😬😬但因為我老公特別記仇,佢又真係會記得。😂😂😂

結果晚上煮完,金妹嘜咸豬手真係咁多年都保持水平——臭!(已汆水)

我真係唔明,點解它仲可以在貨架上屹立不倒!?

好簡單,因為它的樣子好靚,好 pink, 好似好新鮮咁。但其實它真的是很垃圾架!唔信你買來試下!

P. S. 我吃過其他牌子沒有臭味的咸豬手,所以我認為不是所有咸豬手都係臭的。

後記:
我終於知道那些咸豬手是臭的,那些不臭,在真空包裝中,見到豬手側邊有少少水份的,肯定臭,完全乾沒水份的不會臭。

原理請看以下實驗:

沒有留言: