2022年12月5日星期一

日吹日日吹


有個同學仔阿媽是「日吹」。

「日吹」即是吹捧日本的人,日日在 wechat分享吹虛日本的影片,我覺得真係頂佢唔順!

第一,吹捧日本冇假貨,天呀?日本冇假貨?咁小林制葯做咩要全體躹躬道歉呀?假左40年呀!葯物喎,葯物都敢假?!

小林高層躹躬道歉圖。


汽車又造假了20年!

仲有呀,做乜搞到福島核事故呀,咪又係有人做假報告囉!

日本冇假野都有人信?🙄🙄🙄有冇睇新聞架?!唔得閒睇新聞可以Google 一下日本造假。

第二,吹捧日本安全。話日本D小朋友隨街走都冇危險,治安好好。

嘩!連我都識一個日文詞語,叫「神隱」,即係失踪咁解。日本有幾多失踪 cases呀!你想知,睇youtuber 「X調查」啦,有名有姓,詳細事發經過,case多到我懶得睇,我住在香港四十年,都冇幾多單呢D野,咁都仲話日本安全。🙄🙄🙄日本仲有咩扮小丑在神地鐵無差別殺人呀,沙林毒氣呀(背後係邪教組織),連首相都被人當街刺殺(殺手頂唔順首相和邪教組織關係密切)。咁都仲叫治安好?!🙄🙄🙄你在香港見過呢D場面未?

想睇幾多都有,少女呀丶孩子呀,失踪的案件多多都有得睇。

第三,吹捧日本教育。日吹說日本人怎樣怎樣教孩子自立能力,例如一個几歲的孩子自己揹五個不同大小的書包和袋子上學。

我心想:人家日本隨時地震,不從小訓練孩子拿包走佬的能力怎行?!香港又沒有地震,你訓練孩子拿那麼多包幹什麼?!😑😑😑

我最討厭那些訓練孩子幾歲就自己周圍去買東西的教育,萬一「神隱」了,你點賠返個仔俾我?!女仲更加危險,日本有幾多「痴漢」先得架!

話說我睇 YouTube 一個由日本移居香港的年輕人,他說他太愛香港了,用半咸淡廣東話數了十個香港的好處,有一些point真係我也沒想到過,因為自己日日生活在這裡,就像你天生有手有腳一樣,怎會感覺到幸福?他說他是來到香港才這樣活潑起來的,因為這裡生活很自由,日本社會很多規範。

我告訴米爸,同學仔阿媽日吹日日都吹喎,米爸說:「佢係活在30年前的世界,30年前,日本的確係好發達嘅!但而家死淨汽車業咋,好快都會被中國汽車打死添!」

哪,唔係我吹捧中國,呢D係有哂數字back up的東西,有興趣自己上網查下數據。連馬斯克都忍不住說:「日本即將消失!」

佢真係好口痕!大家都明知呢件事,只是不點破,他偏偏要說出來。


香港入口日本食物總量世界排第二,我們人口才七百萬,但入口量謹次14億人口的中國,證明香港人有多愛日本的東西。😅😅😅

所以我呢篇野應該得罪唔少日本粉!😜😜😜


BTW, 我也有喜歡的日本野,那就是動漫,但我唔知点解,呢D日本真正的好野又唔見佢地吹,係日日吹D假野!

沒有留言: