2021年12月6日星期一

燉湯

 


終於發現這個新買的壓力電飯煲做得最好的餸菜,就是燉湯!

真是太容易了!我昨晚將最簡單的材料: 沙參丶玉竹丶紅棗丶桂圓和豬骨丶雞腳等,按煲湯鍵,就得出一鍋香噴噴的燉湯!


我老公以為係99煲落湯才走,因為太似99的老火湯,佢老婆我平時係滾蕃茄薯仔湯的初級師奶之嘛!突然變了大師級!

用電飯煲燉湯是十分清的,又香,特別香噴噴的!

但我試過用電飯煲做蕃茄薯仔湯,好古怪,因為蕃茄薯仔湯一定要滾到蕃茄薯仔溶溶地的狀態,湯要有點濃稠度才正的,但用這個電飯煲做的蕃茄薯仔湯,材料會保持原樣!湯水會很清澈。😅😅

In short, 我以後會煲多D葯膳湯水,終於唔使成日滾湯了!這個燉湯不用睇火,按個掣就搞掂了!致於中葯配搭,Google 下大把食譜啦!

沒有留言: