2019年12月15日星期日

Fake news(下)

大家有沒有發現,面對那麼多黑材料,假新聞,中國從來沒有出來譴責過。這麼多年,是最近才拍了影片反駁外媒關於彊獨的抹黑(因為現在要爭做一哥了,要保護自己的形象)。外媒當然不報導這條片的事了,因為影片頗有說服力的。

外國利用傳媒在香港做假新聞抹黑中國,中國就玩「計中計」俾多啲衰嘢給外媒報導,這是中國這幾十年來做的事。

我老公睇那些投資分析說中國經濟會爆破,他深信不疑,結果一等等咗十年都未爆,我就取笑他: 「爆啦爆啦,但我聽咗你呢句十年都未爆喎!」中國的投資專家唱中國股市爆破唱咗十幾年,現在都未爆,為什麼?

今日我們終於知道是假消息來的,中國周圍派人唱自己會經濟爆破,美國咪日日等她爆囉,唔出手搞中國囉!結果,等咗隻大笨象出來。

十幾年前啲大陸親戚已經叫我老公在中國買樓,我老公同我講:「大陸人未經歷過金融風暴,唔識嘢,唔知危險!」結果,最終發現唔識野的是我們兩個港燦,大陸邊度咁易爆,共產黨會操控㗎嘛!到我們知道自己蠢咗去大陸買樓時,已經賺少咗好多!


題外話,原來新彊咁多恐怖襲擊,是因為那些人相信「聖戰」(即是自殺式恐襲)會上天堂,蠢到咁的人都有嘅!

我跟阿仔說:「誰叫你做壞事蠢事,你叫他示範俾你睇先。」

沒有留言: