2018年10月19日星期五

自己頭髮自己剪

自己替自己剪頭髮, 唔係小剪,而係大剪,由長髮變短髮,可行嗎?

昨晚我試過了,係得嘅,你只要夠膽就得了!哈哈~

話說昨日我在YouTube看到一段這樣的影片,我大為詫異,竟然有人可以自己幫自己剪呢種咁短的頭髮?而且類似影片不止一條,不止一個人做得到。


我睇完之後,就將在影片中學到的技巧,自己幫自己剪了以下髮型:




忘了影未剪的時候的髮型,因為我沒想過會如此成功,之前是最傳統的長直髮,還以為玩完明天要落Q字理髮店執手尾。但剪完把照片send俾朋友,個個都說好看!

大家可能會發現,以上影片的髮型和好奇媽的髮型是完全不一樣的,但我真係在這段影片學的,再加上自己原來已知道的「一刀剪」技巧。

影片中的髮型和我的這個髮型,原理和技巧都一樣。

首先將一半頭髮扎起,下面那一半鏟青。上面那一半用一刀剪,前面留海都是一刀剪。過程大約20分鐘。

什麼是一刀剪?


就是一隻手揸實,沿住拇指的弧形剪,一刀剪完就會係完美的弧形了。說多快有多快。

當然,自己剪未必很完美,例如我後來發現自己頸後有毛毛,自己都不知道,要再用剃刀剃乾淨。


睇完那個「香港髮型,自己頭髮自己剪」的影片,我相信幫阿仔剪髮的技術將會有提升。

2 則留言:

Bbtissimo 說...

其實我一直都自己同自己剪頭髮,hahaa..

好奇媽媽 說...

話說有日intp群組就係有人問呢個問題:邊個自己剪頭髮,然後係超多人回應話自己有囉~嗱,我地啲p型比較隨便,撩起條筋想剪就剪。我們好i,成日懶得出去理髮店,n又好奇,好想知道自己剪會点。哈哈哈