2018年10月29日星期一

第一條眼線

上次睇完YouTube的修眉畫眉課,喜歡上了YouTuber「大佬甜er」, 佢成臉暗瘡印都可以化腐朽為神奇,我都幾佩服佢。反正得閒,我又來學下化妝。

本人覺得畫眼線係超級難的,見人地畫得靚靚,覺得都幾神奇,但我從來未嘗試過。



睇完YouTube教學,手癢癢想試下,買了Mabelline的眼線膠來試下,為何要買膠狀的?因為膠夠防水,唔會給眼水溶解。盒內已配好了筆。

未畫前係咁的。


先畫內眼線。

畫了中間部位,然後打算畫外眼線,點知就畫到變了熊貓眼,於是我知道,眼線膠筆只可以畫內眼線,要畫外眼線一定要買另外一種。


咁我干脆只畫內眼線好了,成條畫哂,都夠了,又唔係去登台。化少少妝,個樣精神啲啫~

做咗師奶實在會越來越求其,而家阿仔大大地又唔痴身,可以顧下自己個look了!

BTW, 畫完眼線,又想買支mascara,冇長睫毛好似唔夠靚靚喎~ 下次又買下先。

沒有留言: