2018年10月3日星期三

訂Goodies

今個學期我幫阿仔訂咗Goodies, 每星期都有一份。


佢的英文唔深,小朋友都睇得明,但又學到相關新聞的生字,我覺得好適合我仔的程度,完全在學習區內。


佢排版清晰,仲有閱讀理解做下。


佢仲提供網上練習,不過我們未得閒做。

我覺得學英文生字,學生活相關的,百科的,時事的,比起學小說中的英文生字重要,為什麼?因為公開考試全部都係考呢啲。


例如ielts就係主要出生活英語及新聞之類作為閱讀理解文章,我睇過DSE的英文卷,其實都係一樣,所以大家集中學習新聞及生活百科的生字吧!

當然,小朋友自己喜歡睇英文小說冇話唔得嘅,歡迎之至!喜歡英國文學,更是求之不得!

2 則留言:

Happy mum 說...

以你個仔程度,應該是看Junior Standard, goodie 是初小程度。junior standard一樣有online, 也有audio 可聽。下年你可以考慮。

好奇媽媽 說...

學校冇幫訂junior standard, 我嫌自己訂麻煩。但我睇過goodies是適合的,因為係有生字唔識的,但又唔係好多,咁可以做成字咭來學習,如果生字多於一定數量,會「求其睇咗就算」。