2018年10月19日星期五

苦瓜黃豆排骨湯

又係煮苦瓜?沒錯,因為苦瓜適合糖尿病人食。誰人有糖尿病?我阿媽。所以佢一來我家吃飯,我就煮苦瓜做餸。


苦瓜降血糖,而且清熱解毒,既適合有糖尿的婆婆,又適合容易生口瘡的爸爸,喜歡吃薯條的仔仔,喜歡吃辣的媽媽,全部適合。

無論苦瓜炒魚鬆或苦瓜炒蛋,阿仔都唔願意食,不過苦瓜湯佢肯飲喎!其實苦瓜黃豆湯很甘甜,小朋友一樣愛飲。

至於點煲,因為這個配搭屬經典,網上一定大把食譜,不贅。

( 油鹽水灼菜心)

我們家所有蔬菜都一定要先氽水再炒,原因是怕菜有農藥,浸洗兩小時都仍然怕,氽水能去除大部分農藥。又氽水又炒,其實都幾多功夫,呢期發現用 油鹽水灼,又快又有炒菜的香味,一舉兩得。

做法是用油爆香蒜蓉, 加鹽,加半煲水煮滾,放入蔬菜灼熟撈起,上碟。


我阿媽喜歡吃新鮮做好的饅頭,隔日的不肯吃,所以她來我又整新鮮饅頭代替煮飯。新鮮蒸好係與別不同的,有一陣陣純正麵粉的清香味,其實人人都愛吃新鮮的。不過早上趕時間,沒可能吃新鮮做的,一定是之前做好的。

我從阿媽的健康出發為她準備食物,我覺得自己對佢幾好,不過阿媽心目中我係不孝女,因為我經常阻止佢食垃圾食物,佢覺得我好煩!

1 則留言:

Bbtissimo 說...

等我明天煲下先