2020年1月27日星期一

I don't eat bats

在外國人的群組見到有人自認是吃蝙蝠的中國人,我真係忍不住立即回應及劃清界線。


再出多個 post話俾外國人知,大部分中國人都唔食野味㗎!大佬,請你都唔會飲蝙蝠湯啦!痴線咩!

我老公和仔連「蘆菇」都唔食㗎,話未食過的東西不吃為妙喎!


真係要同食野味補身的無知一族族畫清界線。為什麼要畫清界線?話自己係「香港人」,唔係 Chinese 咪得囉!

你咪咁傻啦,連越南人在貨櫃車死咗,佢地都係叫 Chinese 呀,唔好玩啦,你以為外國人識分「HongKonger」和 Chinese? 咁你識唔識分蘇格蘭人和愛爾蘭人呢?在我們眼中,咪全部都叫「鬼佬」囉!

在外國人眼中,我們是這樣的:



白人覺得自己血統很高貴的,就算你講得一口流利英語,就算你幾咁陶傑,唔好意思,你就是那個黃皮膚,咪咪眼的「不高貴品種」。

唔高貴我認呀,但我唔係變態㗎,我唔食蝙蝠架!

食蝙蝠嗰D影衰哂我地!




沒有留言: