2020年1月3日星期五

健康小食

我們家有食芝麻的的習慣,因為芝麻含鈣量非常高,營養非常豐富,所以被列入長期要食的東西。除了芝麻,我們還長期吃合桃,合桃通常用來做麵包。


這些芝麻片很香脆很新鮮,最重要是甜度剛好,不會過甜,冇理由為補鈣補埋糖份架嘛!

今次在大陸吃任何甜品,都覺得甜度很適中, 注重養生係中國文化,他們也知道吃太多糖的壞處,總之 make sense啦!

我覺得世界各地的甜品都太甜,例如日本的大福餅,白之戀人,和果子,對我來說吃了想吐。還有印尼和泰國的甜品我也怕怕。西式甜品我都係麻麻地。😅😅😅我的口味真係不太女性化! 奶奶話甜品buffet 基本上都係女人去食嘅, 所以女人係比較鍾意食甜,我本身己經唔瘦,如果鍾意食甜品就死了🐷🐖🐷🐖。

沒有留言: