2020年1月21日星期二

如何聊自己不感興趣的話題

我兒子很喜歡講手機,但我對這個話題完全沒有興趣,也不不認識,有什麼辦法開展話題呢?

我雖然對手機沒有興趣,但對「未來」很有興趣。於是我就問兒子:「最近見蘋果手機大賣配件,例如I watch 和耳機,幾千元一副都大把人買,收入相當可觀,但手機反而好耐冇出新款。你覺得 iPhone 未來會推出新款嗎?」

阿仔說:「iPhone 冇5G㗎,點出新款。」

我:「吓!!!唔係啩,咁點算,遲D轉哂5G網絡,咁你認為 iPhone 會如何應對?」

阿仔:「嗯…我都唔知…🤔」

我突然間閃過:「我知了,我係蘋果就秘密研究6G技術,直接出6G機。」

阿仔:「但係華為一早研究緊了喎…」

我:「咁他們要急起直追了!」

就這樣,唔識手機都可以傾手機。係咁問,你估之後會如何?如果你係間手機公司,會如何應對?

這樣就聊起來了!做家長的,要保持和和孩子聊得起來。

沒有留言: