2020年1月29日星期三

團拜講什麼話題好?

今年新年和親戚團拜,最苦惱的的是講什麼話題好!

話說上個月99已經同班親戚飲茶,他們全部都是黃絲,我99係唯一一個不是黃的,所以被黃色話題包圍。99一向安靜

今次我們都出席,老公警告我唔好胡說八道,我有點生氣,我什麼時候胡說八道了?所以我回警他不要胡說八道才真。

好了,政治千萬別提,那倒不如事先想定要說的話題,有合適的話題自然不講政治了!我建議老公講教育。

我們當然不講教育方針了,一講又是死,因為黃絲最 buy自由民主那套教育,成日講到乜都唔做就自然會發達咁,我最不認同。

我對老公說:「你就講我們打算去留學,講留學資訊得架啦!佢地最 buy呢啲。」

結果大成功,兩小時勁講留學,我們兩公婆知道的東西又真係夠傾兩小時喎!勁!😂🤣

沒有留言: