2023年5月6日星期六

英皇登基好老土囉!


昨日看tvb新聞,竟然直播英國皇帝登基,仲要係播全程咁滯,我的感覺是「好老土」。

現在咩年代呀?!仲騎馬!穿幾百年前的服飾,搞百幾年前的形式主義。除了老土丶封建,真係唔識形容!😑😑😑

如果今時今日,我們中國仲搞皇帝登基儀式,祭拜天地,黃袍加身,仲要馬車開路,一定給全世界笑死!但是,就因為做這件事的是英國,不是中國,傳媒竟珍而重之,全程直播,也沒有人敢笑他們,前殖民地小黃人可能更感動流涕。

我唯有自己在家中取笑英國,大佬!咩年代呀!英國的巴士冇 wifi都算了!仲騎緊馬呀!最搞笑係個國王老到咩咁,真係襯哂日落帝國!🤭🤭🤭

題外話,昨日傍晚我上了一個港大的zoom講座,是因為學校推薦了米米參加 Academy for the talents。有一個家長發言時英文發音特別正,態度特別傲慢,還特登告訴人她正身在英國,質問港大為什麼還沒批她女兒的summer course申請。我覺得她的態度好把自己當成「上等人」!😎😎😎

不過港大比她更傲慢,不批就不批唄,你自己慢慢等下啦!

那些港大給中學資優生的 summer course,要填N份表格(網填),要證明自己有多優秀,聽他們說還要寫 personal statement, 真係難難難,你說像資優學苑是免費的,我都同你顛下,結果還要是付費課程。😅😅😅

香港冇大學寸得過港大😆😆😆


沒有留言: