2023年5月17日星期三

魚目混珠


由於金寶湯經常三罐一起賣,我intp型最好奇,我當然不同味各買一罐試下味。然後我終於發現,這一罐「忌廉蘑菇湯」是比其他味道的性價比高許多的!


為什麼呢?因為它特別濃稠,其他什麼忌廉雞湯之類的,是沒那麼濃稠的。同一個價錢,買一罐忌廉蘑菇湯等於三罐忌廉雞湯。有冇咁誇張呀?我唔知有冇三倍,但忌廉蘑菇湯倒出來是固體狀的(jelly),用原罐加兩罐清水煮開味道剛好。但是,那罐忌廉雞湯,一打開就是liquid 狀的,我觉得加半罐水煮滾味道剛剛好。😅😅😅

所以,買金寶湯的話,忌廉蘑菇湯為首選。你可能會說,咁有人鍾意忌廉雞湯丶火腿忌廉湯的味道嘛!我就覺得忌廉蘑菇湯好味好多,因為你飲得呢D湯,就係喜歡忌廉濃香,有咩人會喜歡稀稀的忌廉!🙄他們連火腿粒都很少,不如自己買片火腿切粒加入忌廉蘑菇湯好了!🙄🙄我覺得金寶公司只是魚目混珠而已!

另外一個魚目混珠的品牌是公仔麵,我覺得九州特濃豬骨湯是特別足味的。

明明其他都是寫住 xx豬骨湯的,我便以為只是調味包不同,那包湯粉應該是一樣的,明明大家都叫豬骨湯嘛!後來才發現,不是的,只有九州豬骨湯的湯粉才是濃濃白白的,其他的湯包是比較削的,鮮味更是沒法比。

情況有點像男團或女團,一大團人,其實得一個係真正的顏值擔當,例如 TF boys, 三個其實係得王俊凱係堅靚仔的,但由於另外兩個穿差不多的衣服化差不多的妝混在一起,於是就可以以次充好。就算Twins才得那兩個人,明顯係得阿嬌靚過阿莎好多的。阿莎如果單獨出道,相信短時間內被淘汰,因為她樣子中上,但歌藝也不算好。

一團人只要有一個靚,就可以帶住同伴紅起來。其實twins或 TF boys都算好了,不是顔值擔當那幾個也不醜,溫拿五虎才離譜,得兩個靚仔(譚詠麟和鍾震濤),一個唱得(譚詠麟)。而草猛呢,其實得一個唱歌掂(蔡一傑)....... 哎,總之樂團就是買豬肉搭豬骨囉!所以當Beyond 的豬肉死了,另外那幾舊豬骨散哂!

不過我覺得最神奇的是,鏡團一個靚仔都冇,一首好歌都冇,一把靚聲都冇,點解會紅起來嘅?真係百思不得其解。我好現實,你唔係特別靚仔或演技好,我係唔睇的,唔係特別靚聲,我係唔會聽的。大佬呀,人生時間有限,点睇到咁多聽到咁多呀!只選最好的吧!

不過,如果你不是選最好的東西買(注:最好的不代表是最貴的),最好聽的歌來聽,最好看的劇來看,那代表你仍然年輕!所以你不在乎那些東西好不好,因為你還有大把時間去浪費。恭喜恭喜!


沒有留言: