2020年10月2日星期五

全屋wifi無死角

自從搬咗新屋,因為新居係用光纖(舊居那個屋苑是用銅線),現在電視機清咗,全屋都收到 WiFi, 全無死角,轉咗彎的套厠都收到客廳的 WiFi. 爽!

這個Mercury是我淘寶80元買回來的,裝寬頻個師父當然唔識呢D國貨,猛話唔得,建議我們買一對呢D:


當時個師父仲裝緊,我們未知 Mercury 得唔得,之前的舊屋苑因為用銅線,完全發揮唔到呢隻 Mercury的強大功能。我唯有cap低幅圖先,心想:嘩,成千蚊咁貴嘅!希望唔使買啦!

結果佢裝完都唔敢叫我去D死角位試下,一通網就急急走了,怕我賴佢地公司唔掂,證明佢對呢D非名牌router幾咁冇信心!

但事實上,國內的router其實好鬼強架!大陸D屋幾大先得架!所以專門出「穿牆王」!

至於放在主人房的電腦,佢就建議買一隻接收WiFi 的手指插在電腦上,大約百多元啫!

我打算翌日去買,怎料個衰仔一放學,見狀,就拿了爸爸部三叔手機,用條線連接電腦,咁就上到網了!


吓?咁都得?咩原理,原來手機可以做電腦的 WiFi 接收器!衰仔果然好熟手機的功能喎!咁唔使買了,百幾蚊都慳返!

阿仔說:「係三叔先得,華為唔得喎!」🤔噢!





沒有留言: