2020年10月3日星期六

大鄉里去飲茶

因為疫情,很久沒去飲茶,今朝兒子要回校補課,我們兩公婆決定同99一起去稻香飲個早飲。

怎料,稻香已經不是我們以前認識的稻香,已經沒有「畫點心」這會事!😂😂😂

一入到去,職員指住個二維碼,叫我們自己落單,還提醒我們,我們入座是8:56 am, 還有四分鐘就沒有早茶了!有早茶和冇早茶有什麼分別?早茶時段,點心半價。😳吓,咁差成幾十蚊喎!淨返四分鐘,要快兩板了!!!🤯🤯🤯



我老公連用什麼來搜二維碼都未知,我叫佢開「微信」來搜。平時在大陸行走,呢D嘢係阿仔做的,今日手機小精英不在,唯有老娘出馬!因為三個之中我最後生了!他們還未回魂,一舊白飯咁!🍙🍙

結果,我立即亂點,點了151元點心,半價,但又再加三個茶位,總之大約一百元鬆D埋到單,都算抵食,點心味道唔錯。

99見狀,說:「睇來我以後連飲茶都唔可以自己來了,呢D嘢我搞唔掂!」


每一檯都設有自助煲水機,按個掣會自動出水,自動煲滾,客人自己用熱水沖茶。



大約9:20 am, 所有點心到齊,阿姐提醒我們,9:30 am前要埋單才有半價的!吓!😳😳😳我老公立即撲出去埋單,埋完單我們才慢慢食。

食是可以慢慢食,但自動「停水」😱😱😱了!!冇得再沖茶,食完口乾乾咁走人!!🤣🤣🤣🤣

下次埋單前要沖定大壺茶至得囉!😅😅😅

我覺得我們像大鄉里出城!

沒有留言: