2020年7月27日星期一

對愛情有感覺了

最近發現,兒子看電視劇時,當男女主角互相深情對望時,他顯得很害羞,不敢看,逃走。

這個情況,我以前聽兒子的幼稚園普通話老師說過,她的兒子小二時就已經會這樣,我兒子足足遲了四年!😅😅😅

兒子一向對男女之情無感,但隨年月增長,他開始有感覺了!比一般男孩遲,比一般女孩遲到離哂大譜。我記得兒子幼稚園時,已經有女孩將和我兒子的合照貼在床頭,我問她為什麼喜歡這張合照,她害羞了!(我當時實在心中驚嘆女孩早熟)

兒子情感遲熟,到底是好事還是壞事?

嗯,應該是好事吧,他不會早婚和早戀。

兒子的爸正是這樣的人。當我老公看到大雄色迷迷靜香的劇情時,他很詫異地說:「乜一個小學生已經咁咸濕!」我說阿邊邊個,咪小五已經暗戀女同學咩?這是很正常啊!估計我老公小學時完全未開竅,好像中學也沒有什麼感情史。所以他遲婚。

我認為和性格有關,強T強J型的人就是情感遲頓的,兒子和老公都是強 TJ.


6 則留言:

Unknown 說...

作為一名TJ 完全明白你兒子的情況😂我在中學的時候跟一些男生走近的時候, 又或是看到電視劇的親密橋段也是會感到很尷尬的🥴 我覺得主要是因為TJ型情感部份(Fi)發展較弱, 強大思維(Te)又會抑制情感表達, 就算鍾意一個人, 都會將份情感收得好埋。(反之FJ/TP 型有外傾情感(Fe)呢個功能, 較容易對外表達情感)
不過遲熟早熟都好, turns out最重要都係搵到合適嘅另一半!

但係而家啲女仔真係好早熟😱我去到高小初中嘅時候啲同學先會開始談論起異性/感情問題, 也許當今嘅媒體/影視作品主要都好強調男女情感(尤其親密嗰part),對少男少女應該都有幾大影響

你先生真係好可愛😂😂

晉彥媽手記 說...

你研究mbti很深入,我一早知你係j型,p型的我比較求其。😂😂

我懷疑女孩早熟和媒體的關係不大,有些人天生就是情種,自記事以來就懂戀愛,只是年紀很小的愛戀沒有性的成份。為什麼這樣說呢?因為我兒子幼稚園時長得像洋娃娃,很受女孩歡迎,差不多每年都總有一個女孩愛他愛得有點過火。自幼稚園起,我就就立心要將兒子送入男校,現今的女孩太恐怖了!😅😅😅

Unknown 說...

原來你的兒子由細已經比咁多女仔吸引😆😲 似乎情感遲頓於他而言不失為一件好事😅

但若你把兒子送入男子中學, 會唔會擔心佢少咗好多機會學識同異性相處?

晉彥媽手記 說...

和異性相處要學習的嗎?學什麼呢?學幫異性拉凳子拿手袋做觀音兵嗎?😂😂😂

我老公說,他以前和一班女人去旅行,人人都想把東西交給他拿,他死也不拿,他說:「我又唔係要追佢地,做乜要做呢嘢!」🤣🤣🤣

但和我去旅行,他肯拿東西啊!🤭

Unknown 說...

可能我講得不太清楚, 主要係想講溝通嗰方面, 譬如男仔通常講嘢比較直接, 女仔通常講嘢比較婉轉同埋注重語氣呢個分別, 男女校會唔會比到機會接觸同埋學習同異性溝通, 表達方面冇咁容易引起誤會🤔。

同埋本人覺得啦, 男女校會唔會係一個更加平衡嘅環境, 因為社會有男有女, 出嚟社會工作上始終要面對異性嘅。本人中小學都係讀女校, 升大學嘅時候真係要spend啲時間去適應同異性自然咁相處, 我哥哥都係一路讀單性學校, 我地都要用幾多嘅時間調適吓大家嘅表達方式, 等對方更容易去understand大家嘅諗法。

當然啦 本人嘅經驗係唔可以一概而論嘅, 始終每人性格唔同。此處亦無意否定單性學校, 單性學校都有佢嘅好處嘅, 我只係有啲疑惑。既然你覺得你兒子讀男校冇問題咁梗係好啦! 最緊要都係你地覺得適合便可😆

晉彥媽手記 說...

我讀的是雙性學校,但我們是男仔和男仔玩,女仔和女仔玩的,如果男女一起玩,女的那個一定被視為姣婆,被所有女性鄙視。

所以,男女校等於少了一半朋友。

我當年在兒子三歲時在會所遇到一個讀男校的哥哥,他淡定,自然,從容不迫,我問他:「讀男校會不懂得如何跟女孩相處嗎?」他說:「不會,我做義工嗰度有好多女仔呀!」我問:「那讀男校會不會更專心讀書?」他答:「每間學校都有人專心有人不專心架啦,同男女校無關。」我問:「你認為讀男校好不好?」他答:「好!非常好!我們一班男孩玩得很顛,真係好friend好 friend 囉!」

就是因為這個哥哥,我鎖定了他那間學校。