2020年7月5日星期日

第二家園計劃暫停


自從立了國安法後,大量港人想移民,我們已準備好所有文件(那些文件也要準備幾個月的,想申請的人要預時間),只差寄出,點知,馬來西亞政府公布第第二家園計劃暫停。😅要等到下年再重新接受申請。😢

最近也有朋友問我要不要申請BNO,我忍俊不禁🤭🤭🤭。打死我都唔信英國佬會接收香港難民囉,英國就是因為不想收歐洲的難民才搞到公投脫歐,證明他們的本地人幾憎外來人至得架!

嗱,我無謂陰謀論英國當政者只是想撈政治資本(雖然我確信係),我就當英國高官真係發英國藉俾香港人,你覺得過到英國人民嗰關咩?

你係英國人,會俾幾百萬香港人衝過來搶學位,搶醫療,搶工作咩?除非他們帶大量財富過來,只消費唔工作啦!好似話每人要500萬。🤭有幾多個黃絲攞得出呢條數啫!

仲有,攞住BNO,英國講明你在外出事,英國領士館係唔會保護你的。中國是不承認雙國藉的,如果你揸BNO,中國領士館都唔會幫你。

什麼情況下要國家出面幫手?例如你去泰國旅遊,過境幫阿婆攞咗袋嘢,點知係毒品。

又例如,真人真事,幾條友去咗秘魯玩,點知遇到新冠肺炎鎖國,佢地初期知道有疫情唔肯走,掛住玩,後來唔走得,搵香港政府求助,港府只是地方政府,沒有交涉權,最後係中國駐秘魯領士館出手,安排包機俾佢地返回來,當時嗰幾條友係揸BNO的。由於中國政府只當 BNO是旅遊證件,承認他們是中國香港人才出手,將來,BNO如果代表你有英籍的話,中國政府不會理,英國政府亦講明唔理。假如在外國出事客死異鄉,屍都運唔到返來。

還有一個例子,有個居住在新加坡的華人youtuber 在網上發表了許多政治立場,結果被新加坡政府拉咗,好在中國政府出面才被釋放。好在佢的政治立場咁啱係撐中國囉!😂😂😂如果是黃絲,未必出得返來。新加坡係好嚴格的,到時屁股開花一D唔出奇。

我就唔會放棄中國人的身份去拿BNO, 講到明,我無條件拿得到,就算有,我還是要做中國人,下世再投胎也做中國人!

我知我知,好多人心裡面說我言行不一,講到自己咁愛國,又咪打算送個仔去外國讀書?我引用鄧小平的說話:「我們送出去的留學生,只會太少,不會太多。」記者問:「你不怕他們不回來嗎?」鄧小平說:「他們遲早會回來的。」

錢學森不是回來了嗎?施一公不是回來了嗎?還有千千萬萬個回來了,不能盡錄。現在中美比拼,美國人工高,很多人還留在美國,到人均GDP追上美國,大部人才都會回來,因為在美國,你的膚色決定了你的事業上限。

BTW, 喜歡英國的人,快啲去拿 BNO吧,其實香港真係好迫,走咁D都好!😌😌😌


沒有留言: