2020年7月14日星期二

最適合我的時間表形式

我每次編時間表都會follow失敗的,因為我是P型,比較鬆散,而阿仔年齡還小,自律能力未夠強,所以搞搞下,我就沒有使用時間表,改為時間規則,即是早上最精神時一定要做什麼,中間吃完飯要做什麼,不用費太多精神的東西晚上做等。

但偶然在youtuber Melody Tam 的 channel 看到她的時間表,覺得十分合我用,因為較有彈性,於是就學起來了!




其實和我的時間規則很付合。


2 則留言:

Unknown 說...

我覺得你跟唔到時間表未必係因為P, 反而可能係N型所致, 最啱編時間表嘅類型應該係XSXJ(尤其係ISTJ) 因為佢地主要/次要功能係Si(內傾感覺), 所以對於細節規律處理較強, 而N型人就係好似你咁啱一啲彈性, 同埋唔會太多細節要跟嘅schedule
搵到啱自己嘅方法做scedule真係幾好, 生活discipline咗真係會有多咗嘢做到有成就感🥰
第一次喺你嘅blog度留言, 多多指教!

晉彥媽手記 說...

你的分析很獨到很有邏輯,歡迎多多留言!😊