2022年9月28日星期三

用app點餐是大趨勢?

 


最近因為見到Facebook 話肯德基app有優惠,於是就下載來試下。

平時普通一個餐都四十幾元,我和阿仔兩個人都接近$100, 用 app買$60-72就得了,仲有迎新新品,一個葡撻和一個細薯泥。

肯德基app比麥當勞app易用,因為可以櫃檯掃二維碼就買得,但今日我才發現,突然要買的餐的二維碼取消了,只剩下「快脆拎」,我未用過,於是搞了一大輪,終於到了付款位,竟然要等它 send SMS 付款碼輸入。但等了一分鐘都冇,再按重發也沒有🤯🤯🤯!

幸好這時我的男神米米放学趕到了,我們約了在 KFC 一起午餐,然後會去驗眼。米米施施然地說:「你重 boot一次部手機先啦!」

果然,restart後再点餐,就收到付款碼了!



收到訂單後很快就有得拎了!

唉!明明只是一個app, 我話哂一個智力正常的人,都要個仔幫忙。

不過,睇來用 app點餐是食肆的大趨勢,慢慢其他快餐店都會跟風,而家連飲茶都用微信点餐了!我現在習慣用app点餐,將來其他餐廳的app,自然會識用。

我現場見到,大部分人都是排隊買,未識用 app, 怪唔得要用咁大的 discount 去吸引人用 app,既然遲早都要学用 app, 早学好過遲学,早学的 discount 大D,等人人都識用,discount 就會減少。

P. S. 米米的驗眼結果非常好,不但近視冇增加,散光還減了25度,證明這半年替他滴去疲勞的眼藥水有用!他大量減少了捽眼。

沒有留言: