2019年10月27日星期日

Huawei新手機

我正在用新手機寫網誌。

這部新手機是華為y9, 是兒子為我選擇的, 我幾乎完全沒有參與決策,只是負責畀錢 。

這就是阿仔考i gcse的獎勵, 他說他不要我買新手機給他,只希望幫我買一部新手機給自己,然後借給他玩,這樣他就不會上癮。 當然我都有最基本嘅要求, 就是電池容量要夠大,所以華為是不二之選。

我對這部新手機 非常滿意,基本上要有的都全部有齊,而且價錢合理,可以說是性價比超高。

其實我以前買手機係睇唔明那些手機內容的,但兒子幫我選擇手機,每一項他都明白,例如:電池容量 解像度 價錢 ……總之方方面面他都有認真睇過,我覺得我個仔真係好可靠。手機買返嚟之後,佢就係我嘅技術支援, 基本上所有應用層面上面嘅嘢佢都識搞。

兒子昨天和爸爸去深水埗買手機,事先上網格價,用whatsapp和賣家聯絡說好價錢,然後才出發去攞貨及付款,整個過程他都有參與, 我覺得這也是一種生活教學。許多人都不會這樣做,所以手機是分兩個價錢的,直接行入去的賣貴啲。

說了那麼久未說這部手機多少錢,1500港元,行貨。


沒有留言: