2019年10月29日星期二

適當的壓抑言論自由是好的

其實世事真的不是非黑即白的, 我覺得最重要的是「 中庸之道」 。

舉個例,無論幾有益嘅食物, 吃多了就會對身體有傷害, 無論幾冇益嘅食物, 食少少唔會對身體有好大影響, 仲可以培養身體對不同食物的適應性。

同樣地, 言論自由不一定只有好處。 過多嘅言論自由會造成紛爭不斷,聲音太多,動作太少, 人人都在花大量時間空談。 你看看, 英國脫歐傾咗咁耐, 都係不斷投票又投票, 投票完不滿又再傾過, 人生就咁樣浪費咗喇!

上天對人類嘅設計, 少數嘅人係聰明人, 大多數嘅人都平凡, 如果用精英治國, 國家就會繁榮昌盛, 用大多數人商量來治國, 國家就會走向滅亡, 因為三個臭皮匠加埋,絕對不會等於一個諸葛亮。 臭皮匠就是臭皮匠,就算三千個都是臭皮匠。

香港有無窮無盡的言論自由,所以有蘋果日報,我老豆看了蘋果日報三四十年,結果畀佢害死咗。我不是說思想上害死,是知識上害死。

話說蘋果日報有一個專欄係由嚴浩執筆,這個人又不是醫生,但日日教人 治療嚴重疾病,例如癌症。 我都不明白為什麼香港會沒有人管制這些 沒有醫療牌照的人寫專欄, 直接接觸普羅大眾( 阿公阿婆好多都係無知的), 他推介的布緯食療, 簡直胡說八道。 他昌議要餓死癌細胞, 結果人都畀佢餓死咗。 我老豆沒有癌症, 但他為了預防癌症, 嚴格執行布緯食療, 簡單講就係不正常飲食, 我們勸他死也不肯聽, 結果這樣吃一年之後,身體急速衰退, 最後, 中了流感, 便一命嗚呼!當然, 無可否認我老豆太蠢,信一個無牌醫生, 但如果言論自由是有管制的, 就不會發生這樣的事。

我認為太多無知的人需要受到保護, 無止境的言論自由是一種毒藥。

這個 「癌症真相 」的講者說:「我們兼職澄清,他們專業散播謠言,所以謠言永遠都澄清不完的。」

沒有留言: