2019年10月11日星期五

證據please!

生於亂世,有什麼問題是必須要問的呢?

就是「證據ㄚ唔該」!


今日黃絲朋友的分享。


我忍唔住叫佢「證據pls.」


我係講真的,之前的確有藍絲朋友send個女孩的相俾我睇,說是被暴徒奸殺的,然後我又係問她要證據,她冇,我叫她以後有證據的才send給我, 她說「明白」。大家仍然friend.

我覺得黃絲和藍絲最大的不同,是藍絲話得,黃絲唔話得,黃絲話完會冇friend做。所以現在被黃絲包圍的中立人士是很痛苦的,有中立朋友向我大叫救命!

我很幸運,我知道你們很多是黃色的,但你們雖然黃,都沒有揾我說「道理」(可能你們都覺得我是藍色的),我很感激,因為我絕對會忍唔住話你,我一定會問「證據呢?」,然後你們就會很生氣,大家以後冇friend做。

各位咩色都好,香港係法治社會,唔好同我講「感覺」,唔好講咩「人在做天在看」,凡事都要講證據,冇證據就「疑點利益歸於被告」。如果憎邊個就可以說邊個犯罪,仲成世界嘅~

來自網上:

好好笑,好文采!

《 天各一方 》

今日 
你同我天各一方
你去你嘅示威
我繼續我嘅忙碌
但假如响投票日
我哋真係喺票站偶然咁撞到
我地會眼超超
問候一吓大家老母 
除咗口號都唔知講咩好
因為你會發現
我已經改變
正如我可能已經unfriend 你
但係其實唔同顏色有乜唔妥呢
我只係知道
喺呢一剎那
我想笑Q你


下面的太藍,唔啱我立場,所以quote到呢度。

沒有留言: