2019年10月31日星期四

暴徒和義士點分?

昨日放學,經過被塗鴉的的地方,其中有句口號是「沒有暴徒,只有暴政」,阿仔問我:「媽咪,你覺得佢地係唔係暴徒?」

我說:「當然係,點解唔係?」暴徒和暴政都係。

我反問阿仔:「到底暴徒和義士點分?」阿仔表示no idea.

我說:「很簡單啫,如果革命成功,就叫叫義士,好似黃花岡七十二烈士咁,因為成功推翻了滿清政府,所以叫做義士,假如失敗了,當然就係叫暴徒啦,即係話行爲係一樣的,但因為結果不同,就會有不同稱呼。你覺得香港暴徒推唔推得翻政府?」

阿仔話唔知道香港政府打唔打得嬴。我說:「暴徒就算打得嬴香港政府,都打唔嬴中國政府啦!解放軍都未出動。所以香港嗰啲,唔叫暴徒叫乜?」😅

沒有留言: